Veelgestelde vragen

Direct na het afronden van je bestelling krijg je automatisch een orderbevestiging toegestuurd per mail. Vind je geen e-mailbericht van Ziloen in jouw inbox? Kijk dan in de spambox of bij ongewenst e-mail. Geen resultaat? Stuur ons dan een mailtje, we helpen je graag verder! klantenservice[a]ziloen.nl 

De cadeaubon wordt na verwerking van de betaling naar het opgegeven e-mailadres verzonden (dit kan enkele minuten duren). Zie je de cadeaubon niet direct terug? Controleer dan je spambox of zoek op de volgende afzender: [email protected]

Als jouw bestelling goed is doorgekomen sturen we je een bevestiging per e-mail. Staat er geen mailtje van Ziloen in jouw inbox? Controleer dan je ongewenste/spam postvak voor de zekerheid, en neem anders contact met ons op (klantenservice[a]ziloen.nl. Mogelijk zit er een foutje in het door jou opgegeven e-mailadres of kunnen we je verder helpen.

In de meeste gevallen kan dit nog. Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Dit doe je door een mailtje te sturen naar klantenservice[a]ziloen.nl.

Wij streven ernaar om onze artikelen op voorraad te houden. Is het door jou gekozen artikel niet op voorraad? Grote kans dat het binnenkort weer aangevuld wordt.

Ik wil een mailtje ontvangen als het artikel weer voorradig is.

Dat kan! Ga naar het betreffende artikel en vul (bij de maat van je voorkeur) jouw e-mailadres in bij “E-MAIL MIJ”. Je krijgt dan direct een mailtje van ons zodra de voorraad is opgehoogd.

Bij Ziloen kan je betalen met alle bekende online afrekenmethoden: iDeal, PayPal, Visa, MasterCard, Bancontact/Mister Cash, KBC, SOFORT Banking, Belfius, ING HomePay, Cartes Bancaires, EPS, American Express, Giropay en Meastro.

Wij maken gebruik van de veilige betaalsystemen van Lightspeed Payments, ondersteund door Mollie Payments.

Voor bestellingen vanaf €75 betalen wij de verzendkosten voor jou! Voor België geldt dit vanaf €100.

Ziloen verzendt alle post en pakketten met Fietskoeriers binnen Nederland en met PostNL naar België. Je ontvangt altijd een Track & Trace code zodat je jouw bestelling kan volgen.

Nederland €4,95

België € 7,95

Dat kan! Kies tijdens het afrekenen voor 'afhalen Industrieweg 15 te Elst (Gld.)'. Afhalen kan bij ons van dinsdag t/m vrijdag tussen 10.00-16.00 uur. Je mag gewoon langskomen en hoeft niet van tevoren te mailen of een afspraak te maken.

ADRES

Ziloen
Industrieweg 15
6662PA Elst (Gelderland)
Nederland

Het pand van Ziloen is nieuw gebouwd en wordt door sommige navigatie systemen nog niet juist gecoördineerd. Is  dit bij jou het geval? Zoek dan op Industrieweg 28: BMW motorgarage Simako BDM (onze overburen). Tot zo!

Bestellingen die voor 15.30 uur geplaatst en betaald zijn worden dezelfde dag verzonden.

Indien het pakket direct verwerkt wordt door Fietskoeriers dan heb je de bestelling de volgende werkdag in huis. Fietskoeriers bezorgen niet op zaterdag en zondag. DHL bezorgt niet op zondag. Na verzending van de bestelling (bij bestelling vóór 15:30 rond 18:00 dezelfde werkdag) ontvang je een track en trace waarmee je het pakket kunt volgen.

Wij verzenden wereldwijd! Afhankelijk van het land waarin je woont verzenden wij gratis vanaf €150 (LUX, GB, DUI, DEN, FIN, FR, IE, IT, MON, OOS, PL, PO, SLO, SPA, CZ & ZWE) en €300 (Rest Wereld).

Wij verzenden alle post en pakketten verzekerd met de premium service van PostNL International. Met een Track & Trace code zodat je jouw bestelling kunt volgen.

Tarief België onder € 100,-

Pakket: 0 gram – 10 kilogram: € 7,95

Er is niets leukers dan het ontvangen van een mooi ingepakt pakketje. Daarom kiezen wij ervoor om elk pakket(je) mooi te verpakken!

Wil je de bestelling als cadeau laten bezorgen bij een ander, met een persoonlijke boodschap? Geef deze boodschap tijdens het afrekenen door in het opmerkingenveld.

Wanneer je een foutieve maat, kleur of artikel ontvangt, verzoeken wij je om het als retour aan te melden in ons retourportaal: www.retourneren.nl/ziloen.

Artikelen die niet naar wens zijn kunnen binnen 14 dagen geruild worden. Om ruilingen vlot en duidelijk te laten verlopen vragen we je de betreffende artikelen te retourneren en de gewenste producten opnieuw online te bestellen. Indien je bestelling voor 15.30 uur is geplaatst verzenden wij de nieuwe artikelen nog dezelfde dag!

VOORWAARDEN

- het artikel is verpakt in originele (plastic)verpakking met aangehechte kaartjes;
- het artikel is ongedragen en ongewassen;
- je hebt niet geprobeerd een gebrek zelf te herstellen;
- de pakbon is bijgevoegd;
- de retourzending is voldoende gefrankeerd.

Als de artikelen niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden, kunnen wij de retourzending niet verwerken. De artikelen worden dan op kosten van de afzender teruggestuurd.

Artikelen die niet naar wens zijn, kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden wanneer ze aan onderstaande voorwaarden voldoen. Je kunt het retour aanmelden in ons retourportaal door hier te klikken: www.retourneren.nl/ziloen. Je krijgt hier de mogelijkheid om een verzendlabel te downloaden.

Retouren worden zo snel als mogelijk (maar uiterlijk binnen twee weken na ontvangst) verwerkt. Zodra jouw retour verwerkt is ontvang je hier bericht van per e-mail en wordt het retourbedrag naar je overgeschreven. Is het termijn van twee weken verstreken? Stuur ons dan een berichtje met hierin jouw ordernummer en de Track and Trace code van de zending.

VOORWAARDEN

- het artikel is verpakt in originele (plastic)verpakking met aangehechte kaartjes;
- het artikel is ongedragen en ongewassen;
- je hebt niet geprobeerd een gebrek zelf te herstellen;
- de pakbon is bijgevoegd;
- de retourzending is voldoende gefrankeerd.

Als de artikelen niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden, kunnen wij de retourzending niet verwerken. De artikelen worden dan op kosten van de afzender teruggestuurd.

Volg altijd de aangegeven verzorgings- en wasvoorschriften in de kledingstukken.

Over het algemeen gelden onderstaande wasvoorschriften:

  • Wol: handwas op maximaal 30 graden
  • Wol/zijde: handwas op maximaal 30 graden
  • Zijde: handwas op maximaal 30 graden
  • Wol/zijde/katoen: handwas op maximaal 30 graden
  • Katoen: wisselt per product.

Mocht er bij het volgen van de wasvoorschriften die in de kledingstukken staat een probleem voordoen, stuur ons dan een bericht via het contactformulier. Geef een beschrijving van het het probleem en vermeld jouw ordernummer. Wij zoeken graag naar een passende oplossing.

Wij proberen zo goed mogelijk bij jouw wensen aan te sluiten en onze informatie zo duidelijk mogelijk weer te geven op de site.

Voor tips en vragen kan je ons contactformulier gebruiken. Wij ontvangen graag feedback!

Heb je klachten ten aanzien van de artikelen en/of de aflevering? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Wij reageren zo spoedig mogelijk en proberen je klacht zo snel mogelijk te behandelen!

Indien na retournering is aangetoond dat het product niet compleet is of fabrieksfouten bevat, geven wij je de keus om een vervangend product van dezelfde waarde uit te zoeken of het geld retour te krijgen. De verzendkosten zijn dan voor rekening van Ziloen.

Niets van deze website mag worden gekopieerd, opgeslagen en/of verspreidt worden zonder schriftelijke toestemming van Ziloen.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »