Gratis verzonden vanaf €75,- NL / € 100,- EU | Voor 15:30 besteld, dezelfde dag verzonden | ★★★★★ 9,6 uit 300+ beoordelingen

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden bestellingen vanaf €75 gratis in Nederland, en vanaf €100 gratis wereldwijd! Wij verzenden alle post en pakketten met een Track & Trace code, zodat je jouw bestelling kunt volgen.

Nederland

Brievenbus post0 gram – 250 gram: €3,50
Pakket251 gram – 30 kilogram: €5,95

België

Pakket: 0 gram – 10 kilogram: € 5,95
Pakket: 10 kilogram – 20 kilogram: € 14,75

Bestelling afhalen?

Dat kan! Gebruik tijdens het afrekenen de code: “afhalen”. Stuur ons vervolgens een bericht om een dag en tijd af te spreken. Ziloen is een webshop met een kantoorruimte maar wij zijn daar niet altijd op kantooruren aanwezig. Zo voorkom je dat je voor een dichte deur staat.

Adres
Molenveldlaan 10b
6523RM Nijmegen

Welke betaalmethode(n) kan ik gebruiken?

Bij Ziloen kan je betalen via iDeal, MisterCash, Sofort, PayPal, Mastcard, Maestro en Visa.

Wij maken gebruik van de veilige betaalsystemen van Sisow Payment Innovations te Helmond.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Wij streven er naar om bestellingen die voor 15.00 uur geplaatst en betaald zijn dezelfde dag te verzenden. Indien het pakket direct verwerkt wordt door PostNL dan heb je de bestelling de volgende werkdag in huis. PostNL bezorgt niet op zondag en maandag.

Bestellingen die na 15.00 uur geplaatst en betaald worden, ontvangt je (afhankelijk van PostNL) twee werkdagen later. PostNL bezorgt niet op zondag en maandag.

Verzendt Ziloen internationaal?

Wij verzenden bestellingen vanaf €100 gratis wereldwijd! Wij verzenden alle post en pakketten met een Track & Trace code, zodat je jouw bestelling kunt volgen.

Tarief België onder € 100,-

Pakket: 0 gram – 10 kilogram: € 5,95

Hoe kan ik artikelen retourneren?

Artikelen die niet naar wens zijn, kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. De kosten en risico’s van het retourneren zijn voor rekening van de klant.

Vul het retourformulier in voordat je het pakketje terugstuurt. Zonder het ingevulde retourformulier nemen wij geen retouren aan.

Het aankoopbedrag van de retourzending (minus eventuele verzendkosten) wordt binnen 14 dagen overgemaakt.

Voorwaarden retourzending:

  • het artikel is verpakt in originele verpakking met aangehechte kaartjes
  • het artikel is ongedragen en ongewassen
  • je hebt niet geprobeerd een gebrek zelf te herstellen
  • het retourformulier is volledig ingevuld en bijgevoegd
  • het geretourneerde is voldoende gefrankeerd.

Als de artikelen niet voldoen aan bovenstaande punten, dan kunnen wij de artikelen helaas niet verwerken. De artikelen worden dan op kosten van de afzender teruggestuurd.

Kan ik artikelen ruilen?

Ja, natuurlijk. Om ruilingen vlot en duidelijk te laten verlopen kan je de artikelen die je wilt ruilen retourneren. Op deze pagina lees je hoe dat kan. Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen retourneren wij het aankoopbedrag. Ondertussen kan je via de reguliere bestelwijze de gewenste artikelen/maten opnieuw bestellen.

Waar kan ik terecht met tips en vragen?

Wij proberen zo goed mogelijk bij jouw wensen aan te sluiten en onze informatie zo duidelijk mogelijk weer te geven op de site.

Voor tips en vragen kan je ons contactformulier gebruiken. Wij ontvangen graag feedback!

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Heb je klachten ten aanzien van de artikelen en of de aflevering? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Wij reageren zo spoedig mogelijk en proberen je klacht zo snel mogelijk te behandelen.

Indien na retournering is aangetoond dat het product niet compleet is of fabrieksfouten bevat, geven wij je de keus om een vervangend product van dezelfde waarde uit te zoeken of het geld retour te krijgen. De verzendkosten zijn dan voor rekening van Ziloen.

Kan ik een bestelling als cadeau laten bezorgen?

Er is niets leukers dan het ontvangen van een mooi ingepakt pakketje. Daarom kiezen wij ervoor om elk pakket(je) mooi te verpakken, zodat het elke keer weer genieten is om een pakje van Ziloen te ontvangen.

Wil je de bestelling als cadeau laten bezorgen bij een ander, met een persoonlijke boodschap? Geef deze boodschap op de pagina ‘ Afrekenen’ door in het bestelnotitie vak.

Hoe kan ik mijn aankopen het beste wassen?

Volg altijd de aangegeven verzorgings- en wasvoorschriften in de kledingstukken.

Over het algemeen gelden onderstaande wasvoorschriften:

  • Wol: handwas op maximaal 30 graden
  • Wol/zijde: handwas op maximaal 30 graden
  • Zijde: handwas op maximaal 30 graden
  • Wol/zijde/katoen: handwas op maximaal 30 graden
  • Katoen: wisselt per product.

Mocht er bij het volgen van de wasvoorschriften die in de kledingstukken staat een probleem voordoen, stuur ons dan een bericht via het contactformulier. Geef een beschrijving van het het probleem en vermeld jouw ordernummer. Wij zoeken graag naar een passende oplossing.

Het door mij gekozen artikel is niet op voorraad, kan ik dit bestellen?

Wij streven ernaar om onze artikelen op voorraad te houden. Is het door jou gekozen artikel niet op voorraad? Grote kans dat het binnenkort weer aangevuld is, houd onze website in de gaten.

Artikel bestellen of reserveren?

Stuur ons een berichtje via het contactformulier met jouw wens(en). Wij zullen kijken wat we voor je kunnen betekenen!

Ik zoek een artikel wat Ziloen niet in het assortiment heeft, kan ik dit bestellen?

Stuur ons een berichtje via het contactformulier met jouw wens(en). Bij de meeste merken die wij verkopen kunnen wij direct uit het assortiment bestellen. Houdt er rekening mee dat de levertijd dan langer is dan 1-2 werkdagen.

Copyright

Niets van deze website mag worden gekopieerd, opgeslagen en/of verspreidt worden zonder schriftelijke toestemming van Ziloen.

Geen antwoord op je vraag?

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.