Veelgestelde vragen

Als jouw bestelling goed is doorgekomen sturen we je een bevestiging per e-mail. Staat er geen mailtje van Ziloen in jouw inbox? Controleer dan je ongewenste/spam postvak voor de zekerheid, en neem anders contact met ons op. Mogelijk zit er een foutje in het door jou opgegeven e-mailadres of kunnen we je verder helpen.

In de meeste gevallen kan dit nog. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.

Wij streven ernaar om onze artikelen op voorraad te houden. Is het door jou gekozen artikel niet op voorraad? Grote kans dat het binnenkort weer aangevuld is, houd de website in de gaten.

Artikel bestellen of reserveren?

Stuur ons een berichtje via het contactformulier met jouw wens(en). Wij zullen kijken wat we voor je kunnen betekenen!

Stuur ons een berichtje via het contactformulier met jouw wens(en). Bij de meeste merken die wij verkopen kunnen wij direct uit het assortiment bestellen. Houdt er rekening mee dat de levertijd dan langer is dan 1-2 werkdagen.

Bij Ziloen kan je betalen met alle bekende online afreken methoden. Bekijk even op de afreken pagina voor een overzicht. 

Wij maken gebruik van de veilige betaalsystemen van Lightspeed Payments, ondersteunt door Mollie.

Voor bestellingen vanaf €75 betalen wij de verzendkosten voor jou! Voor België geldt dit vanaf €100.

Ziloen verzendt alle post en pakketten met Fietskoeriers binnen Nederland en met PostNL naar België. Je ontvangt altijd een Track & Trace code zodat je jouw bestelling kan volgen.

Nederland

Brievenbuspakket: €3,95
Pakket:  €5,95

België

Pakket:  € 6,95

Dat kan! Kies tijdens het afrekenen voor 'afhalen op de Celsiusweg 18-K'. Stuur ons vervolgens een bericht om een dag en tijd af te spreken. Zo voorkom je dat je voor een dichte deur staat.

Adres
Celsiusweg 18-K
6662PX Elst (Gelderland)

Bestellingen die voor 15.30 uur geplaatst en betaald zijn worden dezelfde dag verzonden.

Indien het pakket direct verwerkt wordt door Fietskoeriers dan heb je de bestelling de volgende werkdag in huis. Fietskoeriers bezorgen niet op zaterdag en zondag. Na verzending van de bestelling (bij bestelling vóór 15:30 rond 18:00 dezelfde werkdag) ontvang je een track en trace waarmee je het pakket kunt volgen.

Wij verzenden wereldwijd! Afhankelijk van het land waarin je woont verzenden wij gratis vanaf €100 (BE, LUX, GB, DUI, DEN, FIN, FR, IE, IT, MON, OOS, PL, PO, SLO, SPA, CZ & ZWE) en €150 (Rest Wereld).

Wij verzenden alle post en pakketten verzekerd met de premium service van PostNL International. Met een Track & Trace code zodat je jouw bestelling kunt volgen.

Tarief België onder € 100,-

Pakket: 0 gram – 10 kilogram: € 6,95

Er is niets leukers dan het ontvangen van een mooi ingepakt pakketje. Daarom kiezen wij ervoor om elk pakket(je) mooi te verpakken!

Wil je de bestelling als cadeau laten bezorgen bij een ander, met een persoonlijke boodschap? Geef deze boodschap tijdens het afrekenen door in het opmerkingenveld.

Wanneer je een foutieve maat, kleur of artikel ontvangt, verzoeken wij je om zo snel mogelijk contact op te nemen met ons via info[at]ziloen.nl. Wij dragen zorg voor verzending van het juiste artikel met een gratis retourlabel.

Ja, natuurlijk. Om ruilingen vlot en duidelijk te laten verlopen kan je de artikelen die je wilt ruilen retourneren. Op deze pagina lees je hoe dat kan. Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen retourneren wij het aankoopbedrag. Ondertussen kan je via de reguliere bestelwijze de gewenste artikelen/maten opnieuw bestellen.

Artikelen die niet naar wens zijn, kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. De kosten en risico’s van het retourneren zijn voor rekening van de klant. Wij verzoeken je om de pakbon van jouw bestelling bij te voegen in de retourzending.

Het aankoopbedrag van de retourzending (minus eventueel betaalde verzendkosten) wordt binnen 14 dagen overgemaakt.

Voorwaarden retourzending:

- het artikel is verpakt in originele verpakking met aangehechte kaartjes
- het artikel is ongedragen en ongewassen
- je hebt niet geprobeerd een gebrek zelf te herstellen
- het geretourneerde is voldoende gefrankeerd.

Als de artikelen niet voldoen aan bovenstaande punten, dan kunnen wij de artikelen helaas niet verwerken. De artikelen worden dan op kosten van de afzender teruggestuurd.

Volg altijd de aangegeven verzorgings- en wasvoorschriften in de kledingstukken.

Over het algemeen gelden onderstaande wasvoorschriften:

  • Wol: handwas op maximaal 30 graden
  • Wol/zijde: handwas op maximaal 30 graden
  • Zijde: handwas op maximaal 30 graden
  • Wol/zijde/katoen: handwas op maximaal 30 graden
  • Katoen: wisselt per product.

Mocht er bij het volgen van de wasvoorschriften die in de kledingstukken staat een probleem voordoen, stuur ons dan een bericht via het contactformulier. Geef een beschrijving van het het probleem en vermeld jouw ordernummer. Wij zoeken graag naar een passende oplossing.

Wij proberen zo goed mogelijk bij jouw wensen aan te sluiten en onze informatie zo duidelijk mogelijk weer te geven op de site.

Voor tips en vragen kan je ons contactformulier gebruiken. Wij ontvangen graag feedback!

Heb je klachten ten aanzien van de artikelen en of de aflevering? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Wij reageren zo spoedig mogelijk en proberen je klacht zo snel mogelijk te behandelen.

Indien na retournering is aangetoond dat het product niet compleet is of fabrieksfouten bevat, geven wij je de keus om een vervangend product van dezelfde waarde uit te zoeken of het geld retour te krijgen. De verzendkosten zijn dan voor rekening van Ziloen.

Niets van deze website mag worden gekopieerd, opgeslagen en/of verspreidt worden zonder schriftelijke toestemming van Ziloen.